Ron Jeremy - Hårdaste mannen i showbiz



Heta kvinnor, Hollywood och igelkottens väg till framgång.



Jag var inte helt säker på om det var värt att läsa den här boken.
För det mesta jag hade hört var att den var otroligt pervers och bara handlade om porr.
Jag fick däremot den här boken av älsket, så i brist på annat att läsa så plockade jag upp den.
Det var nästan en chock att den var så bra som den är.
Den är helt underbar faktiskt. Visst, den handlar mycke om porr, men det är väl självklart.
Men jag blev så förvånad över hur intelligent boken faktsikt var.

"Sarah Silverman hade också ett jätteroligt skämt som hon använde i stå upp-nummer och pratshower som Conan O'Brien och Garry Shandlings.
Varje gång hon sett mig masturbera i en porrfilm hade hon lagt märke till att jag lyfter lillfingret.
- Jag har kommit på varför han gör så.. Jo, för den killen har stil."



Det absolut bästa med boken är hur mycke man får skratta.
Under vissa stycken var det svårt att inte få kramp i både ansiktet och magen.
Det är sällan jag hittat böcker som jag verkligen skrattat rakt ut åt.

Och som en bekant sa till mig "När jag är lite nere så brukar jag plocka upp Ron Jeremy och slå upp en random sida, och visst fan finns det något där som får mig att skratta".
Det stämmer helt klart.

"Det var aldrig porrstjärna jag ville bli. Men så fort hjulet hade börjat rulla blev jag omättlig.
Det räckte inte med att gör en eller två filmer, jag var tvungen att göra allt. När det inte fanns några jobb åt mig i New York satte jag mig på planet till Los Angeles eller San Francisco ekker vart helst där jag hade fått en roll i en vuxenfilm.
Jag brydde mig inte om var den gjordes eller vad en handlade om, jag ville vara delaktig i vilket fall."

Självklart finns det en hel del seriösa ämnen i boken också, som faktiskt får en att tänka.
Och en hel del tips angående sex, som är intressanta och roande.
Jag plöjde igenom den här boken på två dagar ungefär, för den var svår att lägga ner.
Boken är riktigt bra skriven, man känner sig delaktig, det är som att lyssna på en polares anekdoter.

Så är det en biografi man ska läsa så är det den här..
Men är man pryd kanske det inte är att rekommendera.

5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0