Gigresa = reseläsning

Idag ska vi upp till Boden för att göra ett gig där i samband med invigningen av deras nya torg.
Absolut kul.
Men jag är verkligen inte på humör för att sitta och lyssna på mina kära nötter som gruppen består av.
Ibland är det väldigt trevligt, oftast när jag får prata oavbrutet hela vägen (GPS-Wiki is my middlename), när jag sovit ordentligt till exempel.
Men nu har jag råkat sabba min fantastiska dygnrytm, däremot så ska jag försöka återställa den så gott det går.



Anywho, jag behöver något att roa mig med i bilen.
Och jag fick hem den här boken igår. Planen var att läsa klart Russel Brand's My Booky Wook.
Men jag behövde något lättare, och inte fullt så dryg brittisk text.
Så jag öppnande Dairy of a Wimpy Vampire, jag har bara läst några sidor men det verkar lovande.
Det är riktigt kul att den faktiskt är skriven som en riktig dagbok, men det gör också att den inte alls tar lång tid att läsa.
Vilket vissa gånger är bra, men vissa inte fullt så kul.



Men jag återkommer med en riktigt recension när den är färdigläst och utvärderad.

Nu ska showkläderna packas och kaffet ska drickas upp, för nu bär det av till Boden.

Kommentarer
Postat av: Elin Svanold

Sv: Skulle nog sitta fint där också! Haha!

2011-11-15 @ 21:58:26
URL: http://morbidoutlook.se
Postat av: Blasfeministen

sv: Kul att resa tycker jag. Spelar du i band eller?



Det är ju lite lök när man inte känner peppen inför krogen faktiskt. Men det brukar lösa sig efter en stund bara man bestämt sig för att det ska bli kul :) Det blir ju inte roligare än när man gör ner sig.

2011-11-18 @ 13:30:21
URL: http://blasfeministen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0