Öhm..



Dom senaste dagarna har kännts väldigt långa..
Jag börjar känns mig väldigt rastlös, allmänt rastlös.. Hela dagarna faktiskt.
Vilket är otroligt frustrerande, för det gör att jag mer eller mindre inte kan somna överhuvudtaget förrän jag är helt utmattad.
Jag försöker på något sätt komma varför det blir så.
För det är som att varje gång jag "råkar" tänka på något som jag skulle vilja göra, typ läsa, så kan jag inte behålla ron att ligga kvar i sängen utan jag måste gå upp och läsa istället.
Det är väldigt jobbigt i och med att jag konstant ligger och tänker på saker att göra, i och med att jag behöver fylla ut mina dagar så gott det går.
Och jag har inte heller något sätt att "sluta tänka", vilket en del verkar ha så väldigt lätt för.

Så det känns som om det enda jag gör hela dagarna är att vänta på att jag ska bli tillräckligt trött för att sova.
Men tyvärr så kommer det efter alldeles för lång tid. Och problemet med att inte kunna sova är ju att ögonen inte riktigt vill funka efter ett tag, allt blir bara ett stort blurr, vilket resulterar i att man absolut inte kan göra ett jävla skit.

Jag ska inte gnälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0