Vinterpeppen kommer krypandes..

Och det gör även julpeppen, särskilt efter att första snön föll igår.
Inte för att den stannade kvar mer än 10 minuter, men förhoppningsvis så blir det snart mer.

(Världens bästa julsånger)

Jag har varit så sjukt frånvarande dom senaste dagarna.
Det finns ingen vettig anledning, ibland håller jag mig bara borta en stund.

I fredags så var det Umeå Höstljus invigning.. Jag tror att det är första året som jag inte medverkar på ett eller annat sätt.
Vilket gjorde att jag faktiskt kunde se hela invigningen, men så fel jag hade.
Man såg inte ett jävla skit egentligen för det var mitt i rådhusparken så jag antar att dom enda som såg något var dom som stod längst fram.
Och för att göra det hela ännu bättre så dog högatalaren på vänstra sidan, så man hörde inte särskilt mycke heller.
Men tyvärr så dog den efter att något jävla flummo hade pratat i evigheter om sömn, andning, träd och tåg (?).
Det hela kändes som ett slöseri med tid.
Bittert, men sant.

Och sen dess har jag mest bara inte gjort något.. Eller jag har bara legat och spelat TV-spel.
Jag har nu börjat spela Secret of Mana 2.
Så jag tror att jag ska fortsätta att sitta i min ensamhet tills bättre tider visar sig.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jaha, ser man där! Är inte mer insatt i ämnet än de fakta som utges på olika sidor. Men finns det nikotin i, och nog vet jag många som 'vattenpipar' med nikotin i, så blir det ju ändå ett problem. Ja vad jag fått för mig vet inte alls många tonåringar under 16 om vad det innehåller :s Verkar ju liksom inte så farligt, och om man bara blir erbjuden på en fest eller något.

2011-11-24 @ 02:27:07
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0