..1..2..3..



Jag är så glad att min pelargon lyckades pressa fram en sista blommning innan den blir för trött av mörkret.
Allt annat står mer eller mindre stilla, det är nästan inget som växer alls. Men det blir väl så när vintern närmar sig.

Idag har varit en riktigt meningslös dag, jag har inte gjort ett skit.
Bara legat i soffan och lyssnat på älsket prata om skivor.
Inte så spännande egentligen, men det är väl bättre än tysynad.

I och med att jag inte vaknade kring 16-tiden idag så blir det nog inte så sovande inatt.
Utan jag är riktigt pigg och rastlös, så jag kommer nog springa runt (väldigt tyst däremot) i lägenheten hela natten.
Imorgon så ska jag faktiskt lyckas ta itu med en hel del ärenden.
Bland annat så måste jag hitta några fina vintergröna växter att ha ute balkongen efter att jag städat bort resterande växter.
Och jag borde även få tummen ur och dra mig förbi Burmans och köpa biljetter till Assassinspelningen.

Nu ska alla blommor vattnas, och jag ska kasta på en kanna kaffe.
Förhoppningsvis så kommer jag på något att göra. För jag är lagomt less på att vara uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0