Kaffe, kisse och Accept.



Efter ungefär en kanna kaffe känner jag att det dags att släpa mig upp.
Jag lyckades somna i soffan i natt, så jag känner mig lagomt stel.
Men jag har lovat mig själv att jag ska försöka göra fint i lägenheten så älsket blir glad när han hämtat bilen.
Ja, apropå bilen.. Vi var tvugna att lämna in bilen igår till en mekaniker för den läcker olja något så in i helvete och ingen utav oss har lyckats lokalisera varifrån.

Det är hemskt, jag är helt övertygad om att det kommer kosta en förmögenhet.
Eller så blir det som förra gången, att det är lika bra att köpa en ny bil.
Nej, nu satan ska vi vara optimister. Allt är säkert fixat och kostade bara 75.- och vi får en kaka på köpet.
Inte så troligt, men man kan ju alltid hoppas.

Jag hade tänkt lyssna igenom Sixteen Horsepowerskivan jag köpte nu på morgonen, men jag känner ett behov av att lyssna på något mer upptempo.
Det finns få band som är lika awesome som Sixteen, men det är inte allt för uppmuntrande.
Så jag har dragit fram och dammat av en av Accepts absolut bästa plattor.




Mer kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0