Köpa biljetter hit, köpa biljetter dit..



Jag har upptäckt att det är en hel del biljetter som ska köpas den här månaden.
Och det är aldrig kul att lägga ut en massa pengar.
Men fördelen är ju att det är lättare att se fram emot något när man har biljetten i hand.

Och det är tre olika evenemang som det ska inhandlas biljetter till.
Assassin på Scharinska
Marduk, Entombed & Helltrain i Luleå
och Motörhead i Luleå.
Det ska även bokas hotell.

Jag känner att det kommer bli en härlig höst i år.
Det var riktigt längesen som jag hade så mycke inplanerat.

Och ikväll så blir det öl och vinylsortering.
Sortera vinyler är en av mina favoritsysselsättningar, men jag gör det alldeles för sällan.
För efter varje fest ligger ju allt i en stor hög på golvet i en fruktansvärd oordning.
Så jag hoppas på att det inte blir ett jätte kaos ikväll..

Jag har även införskaffat en hel del nya skivor som jag inte hunnit lyssna igenom än.
Men det ska jag nog ta mig tid till imorgon efter att baksmällan har släppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0