Kvällunderhållningen Nr. 1



Jag tänkte faktiskt börja spela Final Fantasy IX ikväll.. Igen.
I och för sig så var det riktigt länge sen jag faktiskt spalde igenom det helt.
Men jag brukar börja spela om det varje höst.
Och det är ju trots allt bara mörkt och tråkigt på kvällarna.

Jag kom ihåg när jag fick FF9, jag hade bara spelat typ 20 minuter av det.
Det slutade med att jag spelade igenom det på en helg och började om direkt.
Jag har aldrig haft något annat spel som jag varit så överförtjust i, någonsin.
Inte ens när jag var liten och besatt av Secret of Mana.

Dom andra Final Fantasy spelen har jag aldrig riktigt fastnat för, inte för att jag spelat alla men.
Särskilt inte dom som kommit efter 9:an, det är som om dom helt tappat känslan som ska vara där.


Imorgon däremot så blir det att dra sig till Scharinska Villan och kika på Assassin.
Förhoppningsvis så blir det en awesome kväll, men vi märker väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0