Dags att tända igen.

Imorgon blir första giget i år för mig.
Och det blr på eldfesten på Hägnan.
5:e året i rad vi är där om jag inte minns fel.. Tyvärr missade jag förra året på grund av magsjuka, men i år har jag sluppit den skiten i alla fall.
Jag känner mig däremot sjukt rostig, för jag har inte eldat på ages, av någon konstig anledning. Förmodligen kylan.

Men den här eldfesten är av dom mysigaste tillställningar jag varit på.
Det är alltid en väldigt tacksam publik, vilket inte egentligen är så vanligt som man skulle vilja tro.
Så nu ska jag borsta av showkläderna och leta reda på på något riktigt varmt.
För det är trots allt kallt som satan i slutet av januari i norra sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0